Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel okulların para toplaması lazım bu yüzden açılacak deniliyor ama tahsilatlar yapıldıktan sonra uzaktan eğitime geçiş yapılır diye düşünüyorum
Aynen öyle