• 03-08-2020, 17:09:25
    #10
    Cancomertler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta birliği neresi çıkmıştı genelde burdur için kıbrıs diyorlar ama
    bedelli gitmiştim hocam 30 gün, bizim için şartlar baya kötüydü o dönem. Koğuşlarımız kalabalıktı ama 58. Piyadede olanlar çok memnundu. Biz alışverişe 58. Piyadeye gidiyorduk ben ocakta gitmiştim.
  • 03-08-2020, 17:50:57
    #11
    Yorumlar hep iyi zaten hakkımızda hayırlısı