Cancomertler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Usta birliği neresi çıkmıştı genelde burdur için kıbrıs diyorlar ama
bedelli gitmiştim hocam 30 gün, bizim için şartlar baya kötüydü o dönem. Koğuşlarımız kalabalıktı ama 58. Piyadede olanlar çok memnundu. Biz alışverişe 58. Piyadeye gidiyorduk ben ocakta gitmiştim.