
Öncelikle Herkesin Ramazan Bayramı Mübarek Olsun. Dün Kurban'dan Sonra Akşam Duş Alıp Gece Dışarı Çıktım arkadaşlarla Araba Sürdük . Hava Baya Rüzgarlıydı. ben kendimi kaptırınca baya hız yaptım. rüzgar bana çarptı sanırım şuanda sol gözüm'de sızlama ve ağrıma var içten. Sinüzit İnsanımdır. Sizce Göz Ağrım Rüzgardan Dolayı mı Oldu yoksa Başka bir şey falan mı olmuştur? Bu Nasıl Geçer bir ilacı falan var mı
en iyisi bi doktora gideyim ya
dün baya da yoruldum kurbandan dolayı