• 01-08-2020, 16:19:26
    #1
    Merhabalar

    Öncelikle Herkesin Ramazan Bayramı Mübarek Olsun. Dün Kurban'dan Sonra Akşam Duş Alıp Gece Dışarı Çıktım arkadaşlarla Araba Sürdük . Hava Baya Rüzgarlıydı. ben kendimi kaptırınca baya hız yaptım. rüzgar bana çarptı sanırım şuanda sol gözüm'de sızlama ve ağrıma var içten. Sinüzit İnsanımdır. Sizce Göz Ağrım Rüzgardan Dolayı mı Oldu yoksa Başka bir şey falan mı olmuştur? Bu Nasıl Geçer bir ilacı falan var mı
  • 01-08-2020, 16:20:43
    #2
    Yüz felci falan olabilir hocam.
  • 01-08-2020, 16:21:50
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam titreme gibi mi?
    Yani bu elimizde olan cinsten mi eğer öyle ise aşırı uykusuzluk ve yorgunluk nedeni ile oluyor doktora gittiğimde böyle demişti
  • 01-08-2020, 16:22:08
    #4
    kuzeyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüz felci falan olabilir hocam.
    Yapma ya en iyisi bi doktora gideyim ya
  • 01-08-2020, 16:23:12
    #5
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam titreme gibi mi?
    Yani bu elimizde olan cinsten mi eğer öyle ise aşırı uykusuzluk ve yorgunluk nedeni ile oluyor doktora gittiğimde böyle demişti
    çok az hocam. ama böyle sızlıyor yani. gözümü yumunca bile hafiften ağrı var dün baya da yoruldum kurbandan dolayı
  • 01-08-2020, 16:23:12
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapma ya en iyisi bi doktora gideyim ya
    hocam korkutmak İçin söylemedim yanlış anlaşılmasın. kapatırken falan ağrı sızı varsa kesin gidin doktora
  • 01-08-2020, 16:23:36
    #7
    Konu başlığında sol gözün, mesajda sağ gözün sızlıyor. Senin de ramazan bayramın mübarek olsun. Geçmiş olsun
  • 01-08-2020, 16:24:28
    #8
    kuzeyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam korkutmak İçin söylemedim yanlış anlaşılmasın. kapatırken falan ağrı sızı varsa kesin gidin doktora
    Birazdan çıkacağım inşallah. ağrı var baya . sağolun hocam
  • 01-08-2020, 16:25:11
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sızlayan gözüne aynada bak bakiim. gözü özellikle burun tarafına çevirdiğinde kornea da bi buruşma falan oluyor mu bak bakim.