• 30-07-2020, 03:48:52
    #1
    B den kamyona geçmek istiyorum internete baktimda net birsey bulamadım geciş yapanlara indirim varmi yoksa yeni ehliyet alır gbil mi ücret veriyoruz bilgisi olan var mı 2020 de ehliyet büyüten oldumu
  • 30-07-2020, 03:50:57
    #2
    Yazılı sınava girmiyorsun. Onun dışında kurs ücreti, direksiyon sınav ücreti, harç ücreti vs gene var. Kurstaki sözlü derslere de katılmayacaksın bunun için fiyat değişir mi bilmiyorum.
  • 30-07-2020, 03:57:26
    #3
    Bir arkadaşım geçenlerde araştırmıştı ortalama 3-4 k arası bir maaliyeti varmış
  • 30-07-2020, 04:44:17
    #4
    hocam sadece yazılı sınava girmiyorsun diğer herşey normal
  • 30-07-2020, 07:06:54
    #5
    haktanyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılı sınava girmiyorsun. Onun dışında kurs ücreti, direksiyon sınav ücreti, harç ücreti vs gene var. Kurstaki sözlü derslere de katılmayacaksın bunun için fiyat değişir mi bilmiyorum.
    trafik sınavına girmiyorsun motora giriyorsunuz ve direksiyona.
  • 30-07-2020, 07:58:48
    #6
    Hocam b den c ye geçiş ücreti ödeyeceksiniz. Her ilin taban ücreti farklı. Sadece direksiyona giriyorsunuz. Bağlı olduğunuz ilçenin milli eğitim müdürlüğünü arasanız net ücret söylerler.
  • 30-07-2020, 10:14:00
    #7
    bende B var, A sınıfını dahil etmek istiyorum. herhalde baştan eğitime ve sınavlara vs vs giricez. sıfırdan alıyormuş gibi. Öyle mi? bilgisi olan var mı?
  • 10-08-2020, 21:03:20
    #8
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende B var, A sınıfını dahil etmek istiyorum. herhalde baştan eğitime ve sınavlara vs vs giricez. sıfırdan alıyormuş gibi. Öyle mi? bilgisi olan var mı?
    Sadece A sınıfı direksiyon eğitimi ve direksiyon sınavına gireceksiniz. Sıfırdan alıyormuş gibi değil.
  • 10-08-2020, 23:56:02
    #9
    berqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece A sınıfı direksiyon eğitimi ve direksiyon sınavına gireceksiniz. Sıfırdan alıyormuş gibi değil.
    bilgi için teşekkürler