• 29-07-2020, 16:19:36
    #1
    Selamlar,

    Arkadaşlar daha önce üye değilken de fark etmiştim. Eski TV lerde olan hata kutusu gibi ekranımda çapraz çizgiler çizen ve bir kaç pikselden oluşan bir kare var. Siz de de var mı yoksa benim piskoloğa mı görünmem gerek?
  • 29-07-2020, 16:20:08
    #2
    Üstüne tıklaya bilirsen sana mesaj da veriyor
  • 29-07-2020, 16:20:31
    #3
    Sebastian.
  • 29-07-2020, 16:21:17
    #4
    HizliResim.Net
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Arkadaşlar daha önce üye değilken de fark etmiştim. Eski TV lerde olan hata kutusu gibi ekranımda çapraz çizgiler çizen ve bir kaç pikselden oluşan bir kare var. Siz de de var mı yoksa benim piskoloğa mı görünmem gerek?
    https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...yan-nedir.html
  • 29-07-2020, 16:21:42
    #5
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...yan-nedir.html