• 28-07-2020, 20:20:17
    #1
    İlamlı Takipte bir sigorta davası alacağım var. Karara çıktı ve avukatım 21.07.2020 tarihinde icra dosyasını açmış.
    - Bu dosya açıldıktan kaç gün sonra ödeme yapmak zorundalar ?
    - Bu süre ellerine tebligat geçtikten sonra mı başlıyor ?
    - Bu süreye cumartesi pazar günleri dahil midir ?
    - Bayram gelmeden veya bayrama denk gelen süreler bu süreye dahil midir ? Yoksa açılma tarihine göre bu dava bayram öncesi yani bu hafta biter mi ?
    - Son olarak ödeme yapmazlarsa haciz başlar dedi avukat. Bu olay bu alacağım olan şirket için ne gibi kötü sonuçlar doğurur ?
  • 28-07-2020, 20:27:03
    #2
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlamlı Takipte bir sigorta davası alacağım var. Karara çıktı ve avukatım 21.07.2020 tarihinde icra dosyasını açmış.
    - Bu dosya açıldıktan kaç gün sonra ödeme yapmak zorundalar ?
    - Bu süre ellerine tebligat geçtikten sonra mı başlıyor ?
    - Bu süreye cumartesi pazar günleri dahil midir ?
    - Bayram gelmeden veya bayrama denk gelen süreler bu süreye dahil midir ? Yoksa açılma tarihine göre bu dava bayram öncesi yani bu hafta biter mi ?
    - Son olarak ödeme yapmazlarsa haciz başlar dedi avukat. Bu olay bu alacağım olan şirket için ne gibi kötü sonuçlar doğurur ?

    süre tebliğden sonra başlar. cevap verebiilirler ilamlı da olsa. dosya açılma süresini dikkate alma onun bir anlamı yok

    ödeme yapmazlarsa haciz çıkarabilirsin.
    haciz edilecek birşey varsa yazarlar gidip, öde derler. (yedi eminler dolu olduğu için eski tip işlem olmuyor genellikle)

    ama şirket vs. içi boşsa. bişey alamazsın. dosya öyle sürer gider. sene de bir harç ile yenilersin.

    bayram vs. süreye dahil olmaz.
  • 28-07-2020, 20:39:32
    #3
    Şuanda virüsten dolayi haciz işlemleri durmuştu yasak kalktımı bilmiyorum
  • 28-07-2020, 20:40:52
    #4
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda virüsten dolayi haciz işlemleri durmuştu yasak kalktımı bilmiyorum
    15 haziran da kalktı kurumlar işleyişini sürdürmeye başladı... Ama dediğim gibi 2 yılı geçti artık kurtulmak istiyorum bu şeyleri düşünmek istemiyorum.
  • 28-07-2020, 20:43:12
    #5
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 haziran da kalktı kurumlar işleyişini sürdürmeye başladı... Ama dediğim gibi 2 yılı geçti artık kurtulmak istiyorum bu şeyleri düşünmek istemiyorum.
    Allah yardımcınız olsun
  • 28-07-2020, 20:44:34
    #6
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcınız olsun
    Çok teşekkür ediyorum. Allah biliyor kurtulmak istediğim için sordum alacağım miktar hiç umrumda değil. 2 Yıldır git gel bıktım artık valla...