• 27-07-2020, 02:38:29
    #1
    İAÜ Radyoterapi 2.sınıf öğrencisiyim

    - Çift anadal yapmak istiyorum yapabilir miyim?
    - Ortalamamın kac olması gerekiyor?
    - Dönem ortalaması mı yoksa ikinci dönemin ortalaması mı alınacak?
    - Ösym puanımızın etkisi var mı?

    sorularımı cevaplarsanız bilgi verirseniz çok memnun olurum teşekkür ederim.
  • 27-07-2020, 02:47:42
    #2
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İAÜ Radyoterapi 2.sınıf öğrencisiyim

    - Çift anadal yapmak istiyorum yapabilir miyim?
    - Ortalamamın kac olması gerekiyor?
    - Dönem ortalaması mı yoksa ikinci dönemin ortalaması mı alınacak?
    - Ösym puanımızın etkisi var mı?

    sorularımı cevaplarsanız bilgi verirseniz çok memnun olurum teşekkür ederim.
    Bölümün istediğin bölümde çift anadal yapmana izin veriyorsa ortalaman önemlI. Çift anadal yapmak istediğin bölüme başvuranlardan ortalaması en yüksek 3 5 kişiyi kabul ederler. ÖSYM puanın etkisi yok. Radyotetapi hangi bölümlerde çift anadal yapabilir okulunun sitesinde yazar. Ona göre başvuru yaparsın. Bu arada çift anadal ömür törpüsüdür. O yük baya ağır gelebilir. Bu arada ortalamanız 3,20 den aşağıysa falan zor zaten. Kolay gelsin
  • 27-07-2020, 03:02:54
    #3
    Ortalamam 3.09 ama alttan dersim var 1 tane o yüzden imkansız galiba.. tesekkürler hocam