İAÜ Radyoterapi 2.sınıf öğrencisiyim
- Çift anadal yapmak istiyorum yapabilir miyim?
- Ortalamamın kac olması gerekiyor?
- Dönem ortalaması mı yoksa ikinci dönemin ortalaması mı alınacak?
- Ösym puanımızın etkisi var mı?
sorularımı cevaplarsanız bilgi verirseniz çok memnun olurum teşekkür ederim.
Çift anadal yapmak istiyorum
2
●109
- 27-07-2020, 02:47:42Bölümün istediğin bölümde çift anadal yapmana izin veriyorsa ortalaman önemlI. Çift anadal yapmak istediğin bölüme başvuranlardan ortalaması en yüksek 3 5 kişiyi kabul ederler. ÖSYM puanın etkisi yok. Radyotetapi hangi bölümlerde çift anadal yapabilir okulunun sitesinde yazar. Ona göre başvuru yaparsın. Bu arada çift anadal ömür törpüsüdür. O yük baya ağır gelebilir. Bu arada ortalamanız 3,20 den aşağıysa falan zor zaten. Kolay gelsinsenibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle