• 24-07-2020, 13:20:31
    #1
    Selamun Aleyküm, anasayfada netinternet diye yazıyor footer da r10 un sunucuları denizlide mi acaba
  • 24-07-2020, 13:21:52
    #2
    evet radoreden netinternete taşındı sunucular.
  • 24-07-2020, 13:22:48
    #3
    evet hocam bi çay içmeye gidilir sunucu ayağınıza geldi