r10.net sunucusu hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10.net sunucusu hakkında
2
●
224
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
r10.net sunucusu hakkında
24-07-2020, 13:20:31
#1
Tekbir
Selamun Aleyküm, anasayfada netinternet diye yazıyor footer da r10 un sunucuları denizlide mi acaba
24-07-2020, 13:21:52
#2
kasirga098
evet radoreden netinternete taşındı sunucular.
24-07-2020, 13:22:48
#3
phpxtr
evet hocam bi çay içmeye gidilir sunucu ayağınıza geldi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler