• 22-07-2020, 23:37:10
    #1
    Merhaba askerlik için kamerasız, interneti destekleyen ve tuşlu telefon var mıdır?

    Şimdiden teşekkürler
  • 22-07-2020, 23:38:54
    #2
    Üyeliği durduruldu




    Samsung GT-E1200M öneririm hocam sorunsuz içeri alıyorlar.
  • 22-07-2020, 23:40:59
    #3
    Samsung chat 527 var tuslu kamerasida var netede giriyor 100 tlye verebilirim.
  • 22-07-2020, 23:41:06
    #4
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    Samsung GT-E1200M öneririm hocam sorunsuz içeri alıyorlar.
    İnternete giriyor değil mi hocam
  • 22-07-2020, 23:42:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    gurkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternete giriyor değil mi hocam
    internete girmez hocam giren cihazlara izin verilmiyor genelde girse dahi 2g yada grps ile bağlantı sağlarsın
  • 22-07-2020, 23:44:54
    #6
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internete girmez hocam giren cihazlara izin verilmiyor genelde girse dahi 2g yada grps ile bağlantı sağlarsın
    2g ve 3g ye razıyım
  • 22-07-2020, 23:46:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    gurkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2g ve 3g ye razıyım
    sanmıyorum hocam,internet bağlantısına izin verilmiyor 1 temmuzda kardeşimi gönderdim, ona almıştım bundan
  • 22-07-2020, 23:46:12
    #8
    Xiaomi Qin 1S var elimde, askerden daha bu hafta döndüm. Son sürüm WhatsApp yüklü, kamerasız ve tuşlu. İnternet tarayıcısı ve video player indirdim. Sd card'a dizi film attım video player ile onları izledim, tarayıcıdan da basitçe internete girebiliyorsun ama çok profesyonel bir internet deneyimi beklenemez rami ve hafızası kısıtlı zorlayıcı sitelerde kendini kapatıyor tarayıcı. Instagram Dm'lerine cevap verdiriyor, twitter dm'lerine de aynı şekil. Ama fiyatı biraz yüksek. Düşünürsen iletişime geçebilirsin, askerde elim ayağım oldu resmen benim millet sms ile cebelleşirken ben WhatsApp ile instagram ile yazışıyordum. Komutanların hepsi de şaşırdı hatta güzel telefon dediler, 4g desteği de var zaten. @gurkaan;
  • 22-07-2020, 23:48:55
    #9
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xiaomi Qin 1S var elimde, askerden daha bu hafta döndüm. Son sürüm WhatsApp yüklü, kamerasız ve tuşlu. İnternet tarayıcısı ve video player indirdim. Sd card'a dizi film attım video player ile onları izledim, tarayıcıdan da basitçe internete girebiliyorsun ama çok profesyonel bir internet deneyimi beklenemez rami ve hafızası kısıtlı zorlayıcı sitelerde kendini kapatıyor tarayıcı. Instagram Dm'lerine cevap verdiriyor, twitter dm'lerine de aynı şekil. Ama fiyatı biraz yüksek. Düşünürsen iletişime geçebilirsin, askerde elim ayağım oldu resmen benim millet sms ile cebelleşirken ben WhatsApp ile instagram ile yazışıyordum. Komutanların hepsi de şaşırdı hatta güzel telefon dediler, 4g desteği de var zaten. @gurkaan;

    Bir kaç yerde Türkçe desteklemediği yazıyordu. Klavyeden Türkçe yazıma izin veriyor mu hocam? Birde ortalama fiyatı ne kadar ona göre iletişime geçeyim