ÖABT alan ve gygk çalışıyorum eğer benim gibi üç kolda hazirlaniyorsaniz imkansız.... Eğer önlisans alanında giriyorsaniz belki olabilir ama çok sıkı çalışmak lazim
Bende 80 - 85 puan (fazlası göz çıkarmaz ) için bir kaç gün sonra kendimi kpss karantinasına kapatmayı düşünüyorum. Youtube'da kpss üzerine sağlam kanallar olduğunu öğrendim.
Gündüz evde test çözüyorum gece kütüphaneye gidip konu anlatım çalışıyorum. Test aralarında kafa dagilsin diye foruma girip konu okuyorum. Boş durma hocam çalış çalış