• 21-07-2020, 15:24:30
    #10
    İsteyen adam zaten çalışır, demek ki sen olsa da olur olmasa da olur modundasın hocam; benim gibi

    Son 1 ay günde 6 saat çalışma ile gireceğim sınava, sırf elimde puan olsun diye.
  • 21-07-2020, 15:25:17
    #11
    Bence imkansız fakat bana bakıp çalışmamazlık etmeyin en fazla kazanamaz seneye temel atmış olursunuz.
  • 21-07-2020, 15:28:48
    #12
    Halletmek derken 90 + için mi 85 için mi 80 için mi bölümünü yazmamışsın , kaç puan lazım bunlar önemli
  • 21-07-2020, 15:45:26
    #13
    ÖABT alan ve gygk çalışıyorum eğer benim gibi üç kolda hazirlaniyorsaniz imkansız.... Eğer önlisans alanında giriyorsaniz belki olabilir ama çok sıkı çalışmak lazim
  • 21-07-2020, 15:52:34
    #14
    Bende 80 - 85 puan (fazlası göz çıkarmaz ) için bir kaç gün sonra kendimi kpss karantinasına kapatmayı düşünüyorum. Youtube'da kpss üzerine sağlam kanallar olduğunu öğrendim.
  • 21-07-2020, 16:13:03
    #15
    Gündüz evde test çözüyorum gece kütüphaneye gidip konu anlatım çalışıyorum. Test aralarında kafa dagilsin diye foruma girip konu okuyorum. Boş durma hocam çalış çalış