Bebekliğimden beri sineklere ciddi bir alerjim var ama ne kadar doktora gitsemde kalıcı bir çözüm bulamadım. Ufacık sivri sinek benim parmağımın ucunu ısırsa komple elim şişiyor ve 1 haftadan uzun süre geçmiyor. Ondan fazla doktora gittim ama hep iğne veya fenistil gibi kremler verdiler ve hiçbiri bu anormal duruma gerçek bir çözüm bulamadı.
Acaba içinizde böyle bir alerjisi olupta çözebilen varmı gerçekten çok kötü bir durum şuan bile heryerim şişmiş durumda