Merhaba, 2 katlı iş yerime bir modem arıyorum arka odalar ölü bölge gibi internet seviyeleri düşük telefon bile yeri geliyor çekmiyor. Mevcut modemin wifi özelliği zaten bozuk, acces point ile sağlanıyor bağlantı. Önce modemi değiştirmeyi deneyeceğim olmadı modemden bir kablo çekip aşağıya da yeni bir modem koyacağım sizin önerileriniz nedir? Modem önerilerinizi ve bağlantı problemini çözmek için yardım bekliyorum.