• 13-07-2020, 22:53:02
    #1
    Elektrikli scooter Martı ile ilgili bir sorum var bilmeyenler için martı diye bir araç var programını indiriyorsun para ödeyip kullanıyorsun. Bende bunu sürdüm ve evimin önüne park ettim bu yüzden ceza yer miyim martıdan?
  • 13-07-2020, 22:54:16
    #2
    Tabikide hayır
  • 13-07-2020, 22:54:43
    #3
    SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabikide hayır
    Kesin bilgi mi
  • 13-07-2020, 22:55:38
    #4
    uygulamada ki kırmızı alanlara park etmedıgınız surece sorun yok
  • 13-07-2020, 22:57:02
    #5
    Garaj girişine parketmediysen sorun yok
  • 13-07-2020, 22:57:13
    #6
    MadCrack3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uygulamada ki kırmızı alanlara park etmedıgınız surece sorun yok
    Kırmızı alana park etmedim sınır içinde
  • 13-07-2020, 22:57:10
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam kullanım alanı dışında değilseniz, doğru şekilde kilitleyip resmini çektiyseniz hiç bir şey olmaz
  • 13-07-2020, 22:57:11
    #8
    turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin bilgi mi
    Ceza yerseniz ilk olur ve komik olur. Örneğin apartmanın önüne bisiklet bağlayan ceza yer mi? Sorusuyla aynı bence. Merak etmeyin
  • 13-07-2020, 22:59:15
    #9
    Thecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza yerseniz ilk olur ve komik olur. Örneğin apartmanın önüne bisiklet bağlayan ceza yer mi? Sorusuyla aynı bence. Merak etmeyin
    Bisiklet farklı birşey bu ortak kullanılıyor.



    Herkese teşekkürler sorumun cevabını aldım konu kilit