• 12-07-2020, 23:14:42
    #1
    Merhabalar,forum sitelerinde eski aktiflikler yok, fakat bu adamlar nereye gitti, neden eskisi gibi değil forumlar?
  • 12-07-2020, 23:15:48
    #2
    Geneli çocuk bezi değiştiriyor yada çocuğunu uyutmaya çalışıyor şuanda hocam.
  • 12-07-2020, 23:16:05
    #3
    Koskoca 10 yıl. Evlenmişlerdir çolukları çocukları olmuştur.
  • 12-07-2020, 23:16:42
    #4
    trolldayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geneli çocuk bezi değiştiriyor yada çocuğunu uyutmaya çalışıyor şuanda hocam.
    Bu kadar denk gelir(görüntü paylaşmayacağız )
  • 12-07-2020, 23:17:36
    #5
    Forum kültürü ile forumfor.biz turkceforum.net ile tanıştım. Aile arkadaşlık ve dostluğun nice boyutu Ama eski ağbiler üstteki arkadaşın deyimi ile çocukları uyutmayı geçtim çocukların masrafları ile saç döken tayfa. Gece gündüz hayat kargaşasından işe güce asılan kitle...
  • 12-07-2020, 23:17:53
    #6
    yaz tatili diye geziyorlardır
  • 12-07-2020, 23:18:03
    #7
    R10'u bilmiyorum ama ******'nın eski ortamı iyiydi, youtube zorlaşınca çoğu kişi ytspam'ı bıraktı, ytparaya da girmemeye başladılar
  • 12-07-2020, 23:18:42
    #8
    Hayat koşturması, evlilik çocuk derken buralara çok uğrayamıyoruz
  • 12-07-2020, 23:19:49
    #9
    Şimdi yeni üyelerden link yiyeceğim fakat , yeni üyeler sürekli sorun çıkaran tipler. Herkes yazılım uzmanı , herkes sosyal medya uzmanı , herkes bir şeyin uzmanı... 600 üzeri bu profil , eski üyeliklerimi sayarsak 1000 ticaret yapan kişi olarak (bence) ticaret eskisi gibi dönmüyor , yeni konulara bakıyorum adamlar 1000 tane Instagram izlenme çekilişi yapıyor. Sanki çok büyük bir şey , tüm smm panellerde 1 kuruşa satılan şeyi "Şanslı bir kişiye" hediye ediyor... Herkes kendi reklamını yapıp büyüme peşinde fakat bu şekilde olmaz.

    Başka bir konuya değinilecek olursa, herkes birbirine düşman olmuş gibi. Kimse bir eleştiriye gelmiyor.

    Forumda bir site satışı yapacağım; fikrim çalınır veya siteyi öğrenip rakip olurlar diye konu dahi açamıyorum. Adam konu açmış 5 TL'ye hosting nasıl alırım diye , başka bir konuda görüyorum 200K değerinde siteye PM alabilir miyim yazıyor...

    Bu yüzden bende forumda çok aktif biri olarak forumdan uzaklaşıp son kullanıcılara hizmet vermeye başladım. Ek olarak yaşça büyük olanların hayat telaşesi de vardır... Onların sebebi belki farklı olabilir. Fakat benim ( r10a ilk 2012 de üye oldum) yegane sebebim budur.

    Lütfen kimse istişareye girmezse sevinirim.
    İyi forumlar dilerim.