• 10-07-2020, 23:28:07
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu sitede grafiklazim shopphp altyapılı mıdır
    Evet hocam aynen
  • 10-07-2020, 23:31:38
    #11
    GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam aynen
    Çok beğendim hocam, istenilen tarzda şablon mu giydiriliyor yoksa onların temaları mi var

    Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-07-2020, 23:33:25
    #12
    İki firmayıda bilmem daha iyisini tavsiye edebilirim, shopify isterseniz yazılım hakkında sorularınızı da yanıtlarım
  • 10-07-2020, 23:33:47
    #13
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok beğendim hocam, istenilen tarzda şablon mu giydiriliyor yoksa onların temaları mi var

    Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    beğenmenize sevindim iki türü de hem özel hemde premium temaları mevcut
  • 10-07-2020, 23:34:59
    #14
    GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beğenmenize sevindim iki türü de hem özel hemde premium temaları mevcut
    Güle güle kullanın hocam diğer arkadaşta umarım aradığını bulur inşallah

    Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-07-2020, 23:39:55
    #15
    2013 yıllarında ticimax kullanıyordum o zaman daha butiklerdi ve ilgi alakaları yüksekti. Şuan ki durum nedir bilemiyorum tam olarak.

    İşin özü şu aslında sizin ihtiyaçlarınıza göre hangisi esnekse onu tercih edin. Pahalı olması yada büyük firmaların tercih etmesi sizin tercihinizi etkilememeli.


    jokerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende anlamadım ama güvenlikten falan mı acaba kağıt üzerinde herşey aynı ama uygulama farklı galiba
  • 10-07-2020, 23:51:11
    #16
    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki firmayıda bilmem daha iyisini tavsiye edebilirim, shopify isterseniz yazılım hakkında sorularınızı da yanıtlarım
    Ben de baktım shopify Bayağı araştırdım bana da çok mantıklı geldi ve diğer firmalarla arasında uçurum denecek kadar bir fiyat farkı var ve yabancı bir firma yurtdışı vs satışları da olabiliyor zaten en kötüsü yurtdışıtiTsoft 40000 TL Başlıyor ama shopify dediğimiz sistem gayet mantıklı ve uygun Türk oldukları için ve muhatap bulabildiğim için bu iki firma arasında kalmıştım siz shopiftar ay kullandınız mı acaba
  • 10-07-2020, 23:54:44
    #17
    jokerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de baktım shopify Bayağı araştırdım bana da çok mantıklı geldi ve diğer firmalarla arasında uçurum denecek kadar bir fiyat farkı var ve yabancı bir firma yurtdışı vs satışları da olabiliyor zaten en kötüsü yurtdışıtiTsoft 40000 TL Başlıyor ama shopify dediğimiz sistem gayet mantıklı ve uygun Türk oldukları için ve muhatap bulabildiğim için bu iki firma arasında kalmıştım siz shopiftar ay kullandınız mı acaba
    Şunu net olarak söyleyebilirim, ' maalesef ' hiçbir Türk firması ile shopify karşılaştırılamaz derecede iyi.Kötü yanları var mı elbette var, ama iyi yanlarından dolayı kesinlikle tercih sebebi benim için.
    Shopify da destek alabileceğiniz support kısmı var çeviri ile bile halledilebilir zaten Türk firmalarında yaşadığımız sorunlara kıyasla çok basit sorunlar olduğu için 24 saate çözülebiliyor.
  • 11-07-2020, 08:57:17
    #18
    GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tsoft ile yıllar çnce çalıştım Sahibi Ömer beyi Şahsen tanırım yıllardır çalıştığı büyük firmalar aracılığı ile kendini kanıtladığı için biraz pahalı olma sebebi o bu arada tsoft bir çok özelliği ilk getirenlerdendir. ama bana soracak olursan ben ikisini de tercih etmezdim ikisinden de iyi bir yazılım zaten var ShopPhp
    shopphp fiyat uygunluğu olarak iyi fakat alt yapısını gören biri olarak söylüyorum berbat



    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunu net olarak söyleyebilirim, ' maalesef ' hiçbir Türk firması ile shopify karşılaştırılamaz derecede iyi.Kötü yanları var mı elbette var, ama iyi yanlarından dolayı kesinlikle tercih sebebi benim için.
    Shopify da destek alabileceğiniz support kısmı var çeviri ile bile halledilebilir zaten Türk firmalarında yaşadığımız sorunlara kıyasla çok basit sorunlar olduğu için 24 saate çözülebiliyor.
    eklentisiz yürümez +fena masraf biniyor eklenti olunca ki olması gerekiyor