• 10-07-2020, 07:47:25
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Aramızda bu 3d yazıcıyı kullanan var mı ? Satın almak istiyorum. Kullanan arkadaşlar memnun mudur?
  • 10-07-2020, 07:58:42
    #2
    Yazıcıyı duymadım ama ender 3 çok öneriliyor. Bu fiyata onu alabilirsiniz. Ya da biraz daha ekleyip daha çok tavsiye edilen anycubic vb. alabilirsiniz.
  • 10-07-2020, 09:06:05
    #3
    RedS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıcıyı duymadım ama ender 3 çok öneriliyor. Bu fiyata onu alabilirsiniz. Ya da biraz daha ekleyip daha çok tavsiye edilen anycubic vb. alabilirsiniz.
    ender 3 pro ile kıyaslamalarda two trees daha çok öneriliyor hocam.