• 09-07-2020, 23:57:39
    #1
    Birinci sorum , şimdi taban fiyat uygulaması olan bir satış konusundaki x üründen elimde bol miktarda var, bunu şu şekilde kullanabilir miyim, örnek veriyorum şu Y ürünümü alana X ürünü hediye.
    İkinci sorum yine X ürünün taban fiyatı 10 Tl diyelim Konu açıp bana müşteri bulana % 50 komisyon veriyorum diyebilir miyim.
    bu konuları açsam ban yer miyim
  • 09-07-2020, 23:58:57
    #2
    Referans sistemi, dropshiping in canli versiyonu. Bence ban yemezsiniz.
  • 10-07-2020, 00:01:39
    #3
    Thecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Referans sistemi, dropshiping in canli versiyonu. Bence ban yemezsiniz.
    Valla uyarılmadan 1 hafta ban yedim bir keresinde
    @turanerbas; bilginiz var mı acaba
  • 10-07-2020, 00:06:29
    #4
    Hocam bilgim yok ama konu dısı elinizde ki ürün ne olursa olsun, siz konuyu açtığınızda ilk müşteriniz ben olacam
  • 10-07-2020, 00:09:00
    #5
    Webaski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bilgim yok ama konu dısı elinizde ki ürün ne olursa olsun, siz konuyu açtığınızda ilk müşteriniz ben olacam
    eyvallah hocam