Birinci sorum , şimdi taban fiyat uygulaması olan bir satış konusundaki x üründen elimde bol miktarda var, bunu şu şekilde kullanabilir miyim, örnek veriyorum şu Y ürünümü alana X ürünü hediye.
İkinci sorum yine X ürünün taban fiyatı 10 Tl diyelim Konu açıp bana müşteri bulana % 50 komisyon veriyorum diyebilir miyim.
bu konuları açsam ban yer miyim
Bir değil İki sorum olacak :)
4
●157
- 09-07-2020, 23:57:39
- 10-07-2020, 00:01:39Valla uyarılmadan 1 hafta ban yedim bir keresindeThecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

@turanerbas; bilginiz var mı acaba
- 10-07-2020, 00:09:00eyvallah hocamWebaski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
