• 08-07-2020, 22:08:32
    #1
    R10 mesajlarda mavi tik kapandı mı? Bende artık yok çünkü
  • 08-07-2020, 22:10:26
    #2
    Hayır kapanmadı
  • 08-07-2020, 22:11:04
    #3
    Bende de yok maalesef.
  • 08-07-2020, 22:13:02
    #4
    AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de yok maalesef.
    Geliştirme günlüğünden böyle bir unsura rastlayamadım, ilginç



    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır kapanmadı
    Okundu bilgisi ve son atılan mesajın olduğu kısımda mesajın konu başlığı yer alıyor sadece
  • 08-07-2020, 22:13:39
    #5

    Halbuki ikinizde de var
  • 08-07-2020, 22:15:35
    #6
    Bende de yok. Ancak şöyle bir düşüncem var; kişi mesajı okuyup sildiğinde mavi tik gidiyor olabilir. Çok fazla mı hayalperestim
  • 08-07-2020, 22:16:14
    #7
    🔎 WhoisTR.net
    Shitric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Halbuki ikinizde de var
    Hocam bunu kastetmiyorlar, özel mesajlar Bende de görünmüyor artık, demek ki kaldırmışlar.
  • 08-07-2020, 22:16:47
    #8
    SteersMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de yok. Ancak şöyle bir düşüncem var; kişi mesajı okuyup sildiğinde mavi tik gidiyor olabilir. Çok fazla mı hayalperestim
    SteersMan in wonderland
  • 08-07-2020, 22:21:50
    #9
    Google 1. Sayfa Garantili
    Bende de kapanmış maalesef