• 06-07-2020, 02:46:27
    #1
    Binek aracıma yazlık lastik alıcam ama bir kısım lassa bir kısım petlas diyor.Sizce hangi firma daha iyi.Lassanın fiyatları petlasa göre daha pahalı.Burdan çıkarım yaparsak lassa dahamı iyidir sizce.
  • 06-07-2020, 02:51:06
    #2
    petlas abartılıyor değmez.
  • 06-07-2020, 02:52:58
    #3
    lassa fiyat performans ürünü
  • 06-07-2020, 03:04:52
    #4
    4 sene önce Michelin CrossClimate + aldım bu sene artık su koy vermeye başladı. Gerek yakıt gerekse yol tutuşu ve performansı çok iyiydi. Tavsiye ederim.
  • 06-07-2020, 03:06:05
    #5
    Goodyear
  • 06-07-2020, 03:11:00
    #6
    Lassa. Arabamın altında 2 yıldır petlas var (ben almadım) araba her frende abs devreye sokuyor, ama her türlü lassa tercih edin. Rüştünü ispatlamıştır lassa, ayrıca petlas lastik testlerine girmiyor benim bildiğim. Hatta 2 3 yıl önce konusu dönmüştü, petlasın bmw 7 serisinin altında petlas yerine michelin vardı.
  • 06-07-2020, 03:11:47
    #7
    Reveloper
    Petlas yok yok yok bidaha almam. Gıcır gıcır gıcır gıcır bıktım gari. Ani frende vızzt kaymalarıda cabası. He bide konsol; Uyarı: ABS Devrede

    Goodyear veya Continental gerisi yalan
  • 06-07-2020, 03:21:21
    #8
    Continental eğer harita hassaslığına sahip değilseniz.
  • 06-07-2020, 03:26:37
    #9
    Lassa ve petlas arasında kalmıştım,o zaman lassa taktırayım.