Binek aracıma yazlık lastik alıcam ama bir kısım lassa bir kısım petlas diyor.Sizce hangi firma daha iyi.Lassanın fiyatları petlasa göre daha pahalı.Burdan çıkarım yaparsak lassa dahamı iyidir sizce.