• 03-07-2020, 05:41:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konu açamıyorum bu konuyu açabiliceğimden bile emin değilim site gidip geliyor özel mesaj atamıyorum şuanda sorun ne ile alakalı ?
  • 03-07-2020, 05:44:40
    #2
    Sizde sorun olabilir çerezleri temizleyip modeme reset atın derim bi.
  • 03-07-2020, 05:44:42
    #3
    Bende şuan bi sorun gözükmüyor hocam her şey stabil
  • 03-07-2020, 05:46:07
    #4
    jjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde sorun olabilir çerezleri temizleyip modeme reset atın derim bi.
    teşekkür ederim dediğinizi yaptım sorun çözüldü
  • 03-07-2020, 05:46:31
    #5
    Bi sorun yok hocam şu an
  • 03-07-2020, 05:47:02
    #6
    İyi formlar dilerim.