R10 Konu Sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Konu Sorunu
5
●
136
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Konu Sorunu
03-07-2020, 05:41:56
#1
Alpdagtas
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
konu açamıyorum bu konuyu açabiliceğimden bile emin değilim site gidip geliyor özel mesaj atamıyorum şuanda sorun ne ile alakalı ?
03-07-2020, 05:44:40
#2
jjoker1221
Sizde sorun olabilir çerezleri temizleyip modeme reset atın derim bi.
03-07-2020, 05:44:42
#3
GreedMedya
Bende şuan bi sorun gözükmüyor hocam her şey stabil
03-07-2020, 05:46:07
#4
Alpdagtas
jjoker1221 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizde sorun olabilir çerezleri temizleyip modeme reset atın derim bi.
teşekkür ederim dediğinizi yaptım sorun çözüldü
03-07-2020, 05:46:31
#5
Volg
Bi sorun yok hocam şu an
03-07-2020, 05:47:02
#6
jjoker1221
İyi formlar dilerim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler