• 02-07-2020, 21:19:16
    #1
    Benim Böyle R10 Ailesi nasıl peki😃
  • 02-07-2020, 21:21:53
    #2
    Hastane ortaminin nesini cekeyim bilemedim ki 😅 Bol covid li ve yeterince sıkıcı, bunaltici 🙄
  • 02-07-2020, 21:24:47
    #3
    sandalyen varmis, 1 de masa bul hayaline ulasiyorsun iste haha
  • 02-07-2020, 21:26:35
    #4
    Fotoğraf çekmeye üşendim ama başak burcuyum siz hayal edin işte
    • Enes65532
    Enes65532 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-07-2020, 21:27:58
    #5
    Kişiliğin Diriliş Vakti
  • 02-07-2020, 21:34:14
    #6
    Aşağı yukarı böyle bir karmaşıklık bende de mevcut fakat turşu bidonum yok sen şanslısın
  • 02-07-2020, 21:38:33
    #7