Şuan çalışma ortamınız nasıl - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şuan çalışma ortamınız nasıl
6
●
330
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Şuan çalışma ortamınız nasıl
02-07-2020, 21:19:16
#1
Enes65532
Benim Böyle R10 Ailesi nasıl peki😃
02-07-2020, 21:21:53
#2
Soundblast
Hastane ortaminin nesini cekeyim bilemedim ki 😅 Bol covid li ve yeterince sıkıcı, bunaltici 🙄
02-07-2020, 21:24:47
#3
can44
sandalyen varmis, 1 de masa bul hayaline ulasiyorsun iste haha
02-07-2020, 21:26:35
#4
Misafir
Fotoğraf çekmeye üşendim ama başak burcuyum siz hayal edin işte
Enes65532
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
02-07-2020, 21:27:58
#5
mikbalavseren
Kişiliğin Diriliş Vakti
02-07-2020, 21:34:14
#6
tematem
Aşağı yukarı böyle bir karmaşıklık bende de mevcut fakat turşu bidonum yok sen şanslısın
02-07-2020, 21:38:33
#7
RoxiRox
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler