• 02-07-2020, 00:20:49
    #19
    2 defa batmış ve her ikisinde de sektörünün üst seviyelerini görmüş birisi olarak tavsiyem ASLA PES ETME !
  • 02-07-2020, 00:22:35
    #20
    dEsir0us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 defa batmış ve her ikisinde de sektörünün üst seviyelerini görmüş birisi olarak tavsiyem ASLA PES ETME !
    "Ne kadar batarsan o kadar hızlı yükselirsin " diyorlar, Doğru mu?
  • 02-07-2020, 00:25:35
    #21
    Akapunko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Ne kadar batarsan o kadar hızlı yükselirsin " diyorlar, Doğru mu?
    o kadar tecrübe sahibi oluyorsun. Genel olarak doğru olabilir.
  • 02-07-2020, 00:26:33
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tüm parayı tek bir yatırıma verilmemeli. Yatırım konusunda önemli bir unsur borsada çok kötü batmıştım 😁
  • 02-07-2020, 00:32:32
    #23
    not 4'de benden olsun: bilmediğin işe girmeyeceksin

    ekstra not: her dala atlamaktansa tek dala yoğunlaş.
  • 03-07-2020, 02:32:52
    #24
    "Şirketimi Nasıl Batırdım?" kitabını okumanı tavsiye ederim.
    Fiyatı da uygun 5,62 TL. 90 sayfa ama güzel bir kitaptır.

    https://www.amazon.com.tr/%C5%9Eirke...s=books&sr=1-1

    Yorumlarda herkesin babası batmış ama bu kitap babasının güzelim şirketini batıran oğlunun hikayesini anlatıyor.
  • 04-07-2020, 23:49:24
    #25
    Her çıkışı bir inişi olduğu gibi
    Her inişin bir çıkışı vardır bunuda unutmayın.