Her köşe başında sokak çalgıcıları var. Bu durum yasal mı? Cezası vs var mı? Anladığım kadarıyla kimse bir şey demiyor.
Benim orkestra ekibim var. Herhangi bir yerden izin almak gerekir mi?
Sokak Çalgıcılığı
4
●97
- 01-07-2020, 14:35:18En azından dilenip seni zor duruma sokmuyorlar. Yasal bir yaptırım olacaksa ilk önce sokak sokak seni yol ortasında kesip para dilenenlere olmalı. Sokak sanatçılarına büyük saygım var, alnının terleriyle kazanıyorlar. Zabıtalar da pek karışmıyor bunlara zaten.
- 01-07-2020, 14:36:41Yasal olup olmadığını bilmiyorum hocam, ancak bildiğim bir şey var ki o da şudur: insanlar duygularını dışarıya keşke hep enstrüman çalıp şarkı söyleyerek yansıtsalar, insan öldürmek, cana kıymak yerine, keşke sanat icra ederek yansıtsalar. Mekanın hiçbir önemi yok.
- 01-07-2020, 14:41:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yahu bırakın da bari bunlar serbest kalsın. Sosyal medya da gidici.