• 28-06-2020, 15:23:51
    #10
    Env4rPasha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22 yaşında genç birisi olduğunuzu varsayın

    okulunuzu bitirmişsiniz. Yeni hayaller yeni arayışlar için arayış içerisindesiniz

    bu arayışın en iyi ve en güzel olabileceğine inandığınız şehir ise İstanbul. Çünkü metropol - iş olanakları vs fazla..

    İstanbulda yaşayanlar yada çalışanlara sormak istiyorum.

    Eğer elinizde imkanınız olsaydı istanbulda kalıp işinizi gücünüzü devam mı ettirmek isterdiniz ? yoksa başka bir şehire geçip sessiz sakin bir çalışma hayatına sahip olmayı arzu edip orada mı yaşardınız?

    bu iş güç vs dışında sosyal yaşam vb gibi şeyleri de ele almanızı isterim.

    Küçük bir şehirde yaşayan genç bir arkadaşınız olarak belirtmek ve iletmek istedim
    İstanbuldan kaçtım. hemde iş olanakları sektörüm yüzde 70 orada dönerken
  • 28-06-2020, 15:24:00
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Env4rPasha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22 yaşında genç birisi olduğunuzu varsayın

    okulunuzu bitirmişsiniz. Yeni hayaller yeni arayışlar için arayış içerisindesiniz

    bu arayışın en iyi ve en güzel olabileceğine inandığınız şehir ise İstanbul. Çünkü metropol - iş olanakları vs fazla..

    İstanbulda yaşayanlar yada çalışanlara sormak istiyorum.

    Eğer elinizde imkanınız olsaydı istanbulda kalıp işinizi gücünüzü devam mı ettirmek isterdiniz ? yoksa başka bir şehire geçip sessiz sakin bir çalışma hayatına sahip olmayı arzu edip orada mı yaşardınız?

    bu iş güç vs dışında sosyal yaşam vb gibi şeyleri de ele almanızı isterim.

    Küçük bir şehirde yaşayan genç bir arkadaşınız olarak belirtmek ve iletmek istedim
    Bence taşın. Şimdi burdaki insanları dinleyip taşınmazsan, ve başka bir şehre gidersen istanbul hep içinde kalıcak, rakını yudumlarken acaba istanbulda olsaydım ne olurdu diyeceksin. Bunu diyeceğine.. Taşın sürün seneye buraya lanet olsun taşındığıma yaz böylelikle 1 sene sonra başka bir yere taşındığında gönül rahatlığıyla rakını içer, eğlenceni yaşar hayatını geçirirsin.
  • 28-06-2020, 15:25:17
    #12
    keşke istanbul da yaşamasaydım
  • 28-06-2020, 15:26:11
    #13
    Hemen R yapıp geri dönüyorsun
  • 28-06-2020, 15:26:25
    #14
    Kardeşim biz İstanbul'dan kaçmaya çalışıyoruz sen gelmeye çalışıyorsun Gencim ben gelir çalışır paramı biriktiririm sonrada çeker giderim diyorsan gel. Ya da babam çok zengin Bebek tarafında ev alacak diyorsan yine gel. Şunu unutma büyük şehrin olanakları fazla ama bir o kadar da sıkıntısı var. Bir süre sonra iş yerindeki başarı ve para sizi mutlu etmiyor. Tabi boğazda villada yaşayanlardan değilsen. Bu benim düşüncem genç olman sana avantaj sağlar deneyebilirsin ama işin sonunda bizim gibi 40 yaşına merdiven dayayınca Ege bölgesinden ev bakmaya başlayacaksın
  • 28-06-2020, 15:27:59
    #15
  • 28-06-2020, 15:29:33
    #16
    Nüfus olarak çok kalabalık ben tercih etmezdim
  • 28-06-2020, 15:30:51
    #17
    ben olsam taşınırdım kovalayacaksam hemde içimde bir ukte kalmazdı
  • 28-06-2020, 15:31:44
    #18
    19 sene İstanbul'da yaşayıp Eskişehir'de 4. senesini geçiren biri olarak İstanbul dünyanın en güzel şehri ve yaşanılabilecek en iyi şehir diyorum.