Env4rPasha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
22 yaşında genç birisi olduğunuzu varsayın

okulunuzu bitirmişsiniz. Yeni hayaller yeni arayışlar için arayış içerisindesiniz

bu arayışın en iyi ve en güzel olabileceğine inandığınız şehir ise İstanbul. Çünkü metropol - iş olanakları vs fazla..

İstanbulda yaşayanlar yada çalışanlara sormak istiyorum.

Eğer elinizde imkanınız olsaydı istanbulda kalıp işinizi gücünüzü devam mı ettirmek isterdiniz ? yoksa başka bir şehire geçip sessiz sakin bir çalışma hayatına sahip olmayı arzu edip orada mı yaşardınız?

bu iş güç vs dışında sosyal yaşam vb gibi şeyleri de ele almanızı isterim.

Küçük bir şehirde yaşayan genç bir arkadaşınız olarak belirtmek ve iletmek istedim
Bence taşın. Şimdi burdaki insanları dinleyip taşınmazsan, ve başka bir şehre gidersen istanbul hep içinde kalıcak, rakını yudumlarken acaba istanbulda olsaydım ne olurdu diyeceksin. Bunu diyeceğine.. Taşın sürün seneye buraya lanet olsun taşındığıma yaz böylelikle 1 sene sonra başka bir yere taşındığında gönül rahatlığıyla rakını içer, eğlenceni yaşar hayatını geçirirsin.