• 25-06-2020, 20:37:11
    #10
    Gecmiş olsun. O salonda görevli öğretmenlere bunun bilgisi verilecek mi acaba. Acayip bir durum. Covid hastası covid kapar mıyım diye korkuyor ama asıl mesele covid bulaştırması.
  • 25-06-2020, 20:38:34
    #11
    samsunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecmiş olsun. O salonda görevli öğretmenlere bunun bilgisi verilecek mi acaba. Acayip bir durum. Covid hastası covid kapar mıyım diye korkuyor ama asıl mesele covid bulaştırması.
    Hocam. Ben büyük ihtimalle iyileştim. Benim gibi iyileşenler vardır elbet. Onlarda girecek. İyileşen neden tekrar hasta olmayı göze alsın.
  • 25-06-2020, 20:41:22
    #12
    Geçmiş olsun kardeşim. Bu sınavların ertelenmesi gerekiyor esasen ancak bir şey demiyorum.
  • 11-07-2020, 11:28:09
    #13
    26 günlük sürecin ardindan koronayi yendim!