Tavla bilenlere bir sorum var - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tavla bilenlere bir sorum var
11
●
259
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Tavla bilenlere bir sorum var
1
2
25-06-2020, 16:11:02
#10
t3az
Hocam yapılan hareket doğru, zekice bir hamle yapmış.
25-06-2020, 16:12:36
#11
BurakKeskin
Bana göre de doğru oynamış.
İster sallar ister alır
Yıllardır bu şekilde oynarım ve sadece yeni öğrenenler "o nasıl iş ya" şeklinde çıkışıyordu
12-07-2020, 02:18:09
#12
aytoli
Önce büyüğü oynama kuralı; zar atıldığında iki zardan biri oynanabiliyorsa, büyük olanı oynama şansın var ise onu oynayacaksın. Onun dışında sıkıntı yok.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler