Hepiniz benim tarafımdan düşünerek konuya olumlu bakıp ona göre cevap verdiğiniz için öncelikle teşekkür ederim.
dediklerinizi dikkat alacağım her yorumu okuyup harmanlayıp net bir karar vereceğim. Zaten şirketi açmak gerekecek onu anladım.
KOSEOGLUAVI adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle