• 24-06-2020, 19:47:39
    #10
    hepinizi tek tek alıntılayarak rahatsız etmek istemedim.
    Hepiniz benim tarafımdan düşünerek konuya olumlu bakıp ona göre cevap verdiğiniz için öncelikle teşekkür ederim.
    dediklerinizi dikkat alacağım her yorumu okuyup harmanlayıp net bir karar vereceğim. Zaten şirketi açmak gerekecek onu anladım.



    KOSEOGLUAVI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adına kesilen faturalar var mı yoksa hepsi al gülün ver gülüm mü?
    sosyal medyada yaptığım işlemlerde hocam mesela panellere ödeme yaptım dolar olarak veya tl olarak hep sanal poslardan e fatura vs geldi.
  • 24-06-2020, 20:20:36
    #11
    Vergi dairesi birgün sizi bulur ama yarın ama beş yıl sonra o çok gelen üçyüz lirayı mumla aratırlar