0850 ile mesaj gönderme ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
0850 ile mesaj gönderme ?
1
●
109
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
0850 ile mesaj gönderme ?
24-06-2020, 00:30:53
#1
rebo
Merhaba iyi geceler, diliyorum iyi forumlar
-
0850 başlıksız numara ile mesaj gönderme nasıl yapabilirim bir firma varmı ?
-
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.
24-06-2020, 00:34:28
#2
ebasit
netgsm de yapabiliyorsunuz. adınıza 0850 numara tahsis ediyorlar. tabiki şirket olması lazım. vergi levhası vs. resmi belgeleri istiyorlar
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler