arkadaşlar ne yaptıysam bir türlü çözemedim 2 farklı tarayıcıdan denedim 2 farklı imza denedim önerilen boyutlarda denedim daha küçük boyutlarda denedim resim zaten 20kb url ile yüklemeyi de denedim ama bir türlü geçemedim bu hatayı neden alıyorum sorun bende mi r10 da mı? moderatör arkadaşlara sordum sanırım yoğunluk var dönüş alamadım daha
detay@r10.nete yazdım oradan da dönüş alamadım henüz
ÇÖZÜM
Kesin çözüm : Bannerinizi koyduktan sonra enter veya boşluk yapıp, bir kelime yazın. Örn Text. Sonra kaydedilecek ardından tekrar oraya gelip o yazıyı silin.