Merhabalar
Ben bir grafik tasarımcıyım.
Bugüne kadar binlerce projede yer aldım.
R10 da daha fazla satış yapmak ve daha çok önde olmak için taktikleriniz var mı?
Varsa önerilerinizi yazarmısınız?
Teşekkürler
Ben bir tasarımcıyım sorum var
10
●182
- 19-06-2020, 22:02:27
- 19-06-2020, 22:07:51R10'da aktif olarak ticaret yapan birisi değildim (alıcı hariçinde satıcı olarak işlem yapmıyordum) sonrasında bir projeden ötürü bir konu açtim satış konusu ve çok tutuldu en son bir E-Menü projesi yaptim tahminlerimin kat ve kat üzerinde satışlar gerçekleşti kısacası size tavsiyemiz burada satış yapanlar 2e ayrılırkadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. standart herkezin yaptığı tasarım, yazılım ve o standart müşteri ilgisi ve desteği
2. kaliteli, kendini ortaya koyan kaliteli işçilik çıkartan ve müşterilerine özenle ilgi gösteren kişilerin çalışmaları
olarak 2'e ayrılır sen hangi kategorideysen zaten o şekilde devam edicektir ya çok tutulan birisi olucaksındır yada ertesi gün bi şikayet konusu patlatırlar hakkında - 19-06-2020, 22:11:47Uygun fiyat sunmaya ve platin-kurumsal üyeliğe ihtiyacınız var. Ücretli tasarım işleri kategorisinde oldukça rekabet var. Ön planda olmanız için bunlara ihtiyacınız var.
- 19-06-2020, 22:13:27
r10 piyasasına girersen maksimum 10tlye logo yaparsın, yeteneğine saygın olsun proje bazlı dışarıya çalış. - 19-06-2020, 22:14:26İş yaptığınız sadece tek bir insanda dahi kötü izlenim bırakırsanız sonrasını toparlamakta çok zorluk çekersiniz. Bu nedenle alanınız olmayan bilginiz yetmeyen işlere girmeyin, girecekseniz bile yetersiz kaldığınız yerleri tamamlayabilecek birilerini işe başlamak için hazır tutun, işi tam olarak söz verdiğiniz gibi zamanında teslim edin, ücretini diğer tasarımcılara bakıp daha yükseltmek yerine aşağıya çekin ve son olarak bizden daha iyisi yok kelimesini asla kullanmayın gerisi gelir. Bunları neye dayanarak yazdığımı merak ederseniz eğer, şimdiye kadar yüzlerce proje yaptıran bir müşteri olarak...