• 18-06-2020, 23:59:58
    #1
    🏆executive🏆
    Sitemdeki bu sağ üsteki 3 çizgi neden çalışmıyor ne yapabilirim
  • 19-06-2020, 00:00:57
    #2
    Bende çalışıyor.

    edit: pardon bende r10 daki sağ üstteki 3 çizgi anladım 😅😅
  • 19-06-2020, 00:02:53
    #3
    Dosya eksikliği vs. Yoksa CTRL+F5 Yapın
  • 19-06-2020, 00:05:04
    #4
    🏆executive🏆
    ozanx07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dosya eksikliği vs. Yoksa CTRL+F5 Yapın
    sc nin orjinal yazılımı bu değil teme giydirdimde pek beceremedim heralde dosya eksikliği olabilir ama nasıl bulacağım
  • 19-06-2020, 00:07:49
    #5
    Mobil görünüme geçmiş, o bölümü js ile ayarlanıyor orada ki mobil panelini silmiş olabilirsiniz elimdeki imkanlar kısıtlı şu an ama örnek olarak bootstrap navbar bakabilirsin.
  • 19-06-2020, 00:13:29
    #6
    🏆executive🏆
    ozanx07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil görünüme geçmiş, o bölümü js ile ayarlanıyor orada ki mobil panelini silmiş olabilirsiniz elimdeki imkanlar kısıtlı şu an ama örnek olarak bootstrap navbar bakabilirsin.
    değerli yorumunuz için teşşekür ederim deneyeceğim