• 17-06-2020, 15:53:41
    #1
    ArkadaÅŸlar ayaklarımın altı 1 aydır su topluyor doktora da korona var gıtmek istemiyorum net tede istediÄŸim bilgiye pek ulaÅŸamadım bilgisi olan varmı [foto katarımda mideniz bulanmasın Dedım 😅😅😅
  • 17-06-2020, 15:57:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Benim de dün ani ödem oluştu ayağımda. Buz tedavisi ve ilaç verdi. 10 güne toplar dedi bakalım.
  • 17-06-2020, 15:59:42
    #3
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de dün ani ödem oluştu ayağımda. Buz tedavisi ve ilaç verdi. 10 güne toplar dedi bakalım.
    Tek bolgedemı oluştu
  • 17-06-2020, 16:01:11
    #4
    Hocam tuzu azaltın
  • 17-06-2020, 16:03:15
    #5
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tuzu azaltın
    Hocam neredeyse tuz yemiyorum
  • 17-06-2020, 16:05:46
    #6
    doktora gidin. korona var diye sağlığınızdan olmayın.
  • 17-06-2020, 16:08:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yusufcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek bolgedemı oluştu
    Tek bölge de oluştu. Ve ani. Yürütmez bir noktaya getirdi. Özel hastaneye gittiğimde ultrason film ve MR çekildi. Kramp sonrası oluşmuştu.
  • 17-06-2020, 18:48:12
    #8
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek bölge de oluştu. Ve ani. Yürütmez bir noktaya getirdi. Özel hastaneye gittiğimde ultrason film ve MR çekildi. Kramp sonrası oluşmuştu.
    bende de sürekli ayak krampı var virüs azalsında en iyisi doktara gideyim
  • 17-06-2020, 19:05:41
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynı sorun bende vardı geçen sene Bi kaç doktor gezdikten sonra son doktorum ayak teri atamıyor demişti bir tane iğne ve adını unuttuğum krem vermişti 1 hafta olmadan geçmişti