Ne zaman vazgeçecekler?
11
●313
- 15-06-2020, 20:04:42Hocam, inanın keşke ihtiyacım olsa da alsam. Hep iyi niyetliyim. keşke ihtiyacımı görse de kırmamak adına alsam lakin kendi işlerimle mi ilgileneyim, evde iki gün önce kritik ameliyat olmuş eşimle mi ilgileneyim, 6 aylık hasta oğlumla mı, 2,5 yaşındakı hasta kızımla mı. veya ihtiyacım dışı gelen istekelrle mi : Vaktim olsa da ihtiyacım olsa (bu konuyu bile açmak ekstra zaman kaybı benim için) da sorun etmedim bugüne kadar. ama herkes ihtiyaçlarına ve zamanına göre nasipleniyorphpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yoksa para pul için forumdan hiç kimseyi kırmak aklımın ucundan ve kişiliğimden zerre bile geçmedi.

