Sizde de tema değişiyor mu?
5
●94
- 14-06-2020, 02:09:19Hocam merhaba, ben mesela R10'u gece modunda kullanıyorum, gündüzde beyaz renk gözümü aldığı için. Fakat bir süre sonra kendi kendine gündüz moduna dönüyor, sizde de oluyor mu yoksa bir tek bende olan birşey mi?
- 14-06-2020, 02:17:21Bahsettiğiniz yer sanırım default ayarlar kısmı, orası bende Gündüz idi Gece yaptım birde böyle deneyelim bakalım, teşekkürler.Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
