• 13-06-2020, 18:27:06
    #1
    Sitemin ns adreslerini güncelledim. Doğal olarak modemin DNS önbelleğinde eski ns adresleri kaldı. Önceden Türk Telekom kullanıyordum. Modemi yeniden başlatınca önbelleği siliniyordu. Fakat Vodafone de modemi fabrika verilerine sıfırladım ama yine temizlenmedi. Müşteri temsilcisini aradım. Tek bildiği şey modemi yeniden başlatmak. Nasıl halledebilirim bu sorunu ?
  • 13-06-2020, 18:31:27
    #2
    1- Bilgisayarınızdan Başlat > Çalıştır yolunu izleyerek, karşınıza gelen ekrana cmd yazdıktan sonra Tamam butonuna basınız. (Dilerseniz Başlat+R tuş kombinasyonunu kullanabilirsiniz)

    2- Karşınıza gelen dos ekranına sırasıyla aşağıdaki komutları yazarak, her bir komutu yazdıktan sonra klavyenizden enter tuşuna basınız.
    • ipconfig /flushdns
    • ipconfig /release
    • ipconfig /renew
    • exit
  • 13-06-2020, 18:36:31
    #3
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Bilgisayarınızdan Başlat > Çalıştır yolunu izleyerek, karşınıza gelen ekrana cmd yazdıktan sonra Tamam butonuna basınız. (Dilerseniz Başlat+R tuş kombinasyonunu kullanabilirsiniz)

    2- Karşınıza gelen dos ekranına sırasıyla aşağıdaki komutları yazarak, her bir komutu yazdıktan sonra klavyenizden enter tuşuna basınız.
    • ipconfig /flushdns
    • ipconfig /release
    • ipconfig /renew
    • exit
    Cevabınız için teşekkürler ama nu Window'sun, bilgisayarın dns önbelleğini temizliyor. Modeminki temizlenmedikten sonra bu işe yaramıyor. Sorun sadece bilgisayarda değil. Modeme bağlı tüm cihazlarda. Mobil veri, vpn, proxy vs. ile girince sorun yok. Sadece modeme bağlanınca girmiyor.