Merhaba, ben Makina Teknolojisi alanında, Kalıp Dalında okuyorum. Kalıp Meslek Resmi yazan dersten 31.60 ortalama ile kaldım. Normalde o dersi ben 2. dönem düzeltmek vardı aklımda fakat bu corona'dan dolayı evdeki hesap çarşıya uymadı. Atölye şeflerine sorduğumda okul yönetmeliğinde yazar diyorlar fakat okul yönetmeliğine hiç bir şekilde ulaşamıyorum. E-Karne'ler de basılmadı...
Kaldım mı geçtim mi öğrenmek istiyorum. Baraj dersi mi? veya bu okul yönetmeliğine ulaşabileceğimiz bir yer biliyor musunuz?