• 13-06-2020, 01:30:45
    #1
    Merhaba, ben Makina Teknolojisi alanında, Kalıp Dalında okuyorum. Kalıp Meslek Resmi yazan dersten 31.60 ortalama ile kaldım. Normalde o dersi ben 2. dönem düzeltmek vardı aklımda fakat bu corona'dan dolayı evdeki hesap çarşıya uymadı. Atölye şeflerine sorduğumda okul yönetmeliğinde yazar diyorlar fakat okul yönetmeliğine hiç bir şekilde ulaşamıyorum. E-Karne'ler de basılmadı...
    Kaldım mı geçtim mi öğrenmek istiyorum. Baraj dersi mi? veya bu okul yönetmeliğine ulaşabileceğimiz bir yer biliyor musunuz?
  • 13-06-2020, 01:34:45
    #2
    bu coronadan dolayı kimseyi sınıfta bırakacaklarını sanmıyorum bir şekil yaparlar geçirirler.
  • 13-06-2020, 01:38:30
    #3
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu coronadan dolayı kimseyi sınıfta bırakacaklarını sanmıyorum bir şekil yaparlar geçirirler.
    İnşallah.
  • 13-06-2020, 01:40:25
    #4
    Doğrudan geçtiniz hocam. Öyle yazıyor haberlerde
  • 13-06-2020, 01:45:13
    #5
    teknobizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudan geçtiniz hocam. Öyle yazıyor haberlerde
    Devamsızlıktan kalanları geçirmeyeceklermiş sanırım.
  • 13-06-2020, 01:58:03
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    haftalık ders programınız ne hocam DERS SAATİ x Aldığınız not / Toplam Haftalık Ders Saati şeklinde bir formül vardı sanırım genel not ortalamasına bakarak geçebiliyorsunuz diye biliyorum

    ortalama 50 veya 55 olması lazım geçmek için
  • 13-06-2020, 01:59:55
    #7
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haftalık ders programınız ne hocam DERS SAATİ x Aldığınız not / Toplam Haftalık Ders Saati şeklinde bir formül vardı sanırım genel not ortalamasına bakarak geçebiliyorsunuz diye biliyorum

    ortalama 50 veya 55 olması lazım geçmek için
    Haftalık ders saati 3, ortalamam 68 civarı birşey olması lazım.
  • 13-06-2020, 02:03:24
    #8
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haftalık ders saati 3, ortalamam 68 civarı birşey olması lazım.
    geçersiniz hocam sıkıntı yok bölüm dersi olsun/olmasın genel not ortalamasına bakılır