• 11-06-2020, 13:12:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba

    Mutlaka ameliyat olan vs vardır.
    Ameliyat oldum 3 yıl önce. Tekrarladı.
    Ameliyatsız lazer ile vs tedavi yöntemleri çıkmış. Bu şekilde tedavi olan oldu mu acaba aranızda?
    Ameliyat ağır geçmiyor aslında ama ameliyat fikri bile yoruyor beni uzun süreli yatmak da bana göre değil Diğer işlemlerde günübirlik ayaktan işlem yapıldığı söyleniyor. Kayseri'de bulamadım ben bu işlemi yapan doktor maalesef..

    Teşekkürler
  • 11-06-2020, 13:16:59
    #2
    Lazer veya ameliyatsız çözümler kalıcı olmuyor. Cerrahi müdahale ile kazıma yapılması lazım. 5 ay kıçımın üzerine oturmadım bu kıl dönmesi yüzünden. Allah düşmanımın başına vermesin. Hocam ertelemeden ameliyat yoluna gidin. Ne kadar yayılırsa, iyileşme süreci o kadar uzuyor. İnsanın canı kıçında oluyor böyle durumlarda.
  • 11-06-2020, 13:20:55
    #3
    Benim 2 ay once basladi temmuzda ameliyat olacagim. Lazer ile olani sorusturdum fakat rakamlar cok ucuktu bende devlette olacagim. Lazere 5-10 k istediler
  • 11-06-2020, 13:27:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 2 ay once basladi temmuzda ameliyat olacagim. Lazer ile olani sorusturdum fakat rakamlar cok ucuktu bende devlette olacagim. Lazere 5-10 k istediler
    İşlemi gerçekleştiren kimse bulamadım işin aslı böyle birşeyler var ama tedavi olan birini görmediğim için fayda sağlıyor mu sağlamıyor mu bilmiyorum

    Teorik olarak rakam yüksek ama e-ticaret ile uğraşıyorum. Bir an önce işin başına geçmem gerekiyor. Bu sebeple o yöntem en hızlısı gibi görünüyor

    CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lazer veya ameliyatsız çözümler kalıcı olmuyor. Cerrahi müdahale ile kazıma yapılması lazım. 5 ay kıçımın üzerine oturmadım bu kıl dönmesi yüzünden. Allah düşmanımın başına vermesin. Hocam ertelemeden ameliyat yoluna gidin. Ne kadar yayılırsa, iyileşme süreci o kadar uzuyor. İnsanın canı kıçında oluyor böyle durumlarda.
    Benim ilk ameliyatımda çok problem olmadı.
    3. gün çarşıda geziyordum. Gerçi belki de o yüzden tekrarladı onu bilemem
    Ama fikri bile yoruyor insanı.
  • 11-06-2020, 14:08:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam 5 sene oldu ben emeliyat olalı. Daha önce hiç böyle bir acı çekmedim. Ciddi söylüyorum Allah düşmanımın başına vermesin. #g*tukesiklerbellioldu