Öncelikle herkese merhaba , konuyu yanlış kategoriye açmış olabilirim bilgim olmadığı için bu kategoriye açtım.
Benim bir adsense hesabım var ve hesabı nasıl değerlendirebileceğim konusunda pek fikrim yok.
Bir sitem vardı (pin to pin) sitesi ve sitede gösterilen reklamlardan 144₺ kesinleşen bakiye var ve hiç ödeme almadım. Pin doğrulama işlemini az önce (kimlik ile) yaptım. Fakat site kapandığı için reklam geliri olmayacak ve 144₺ bakiye 200 eşiğine ulaşmadığı için çekemeyeceğim.
YouTube kanalı mı açmalıyım? Ve ya daha farklı nasıl değerlendirebilirim ? Kısaca bu hesabı nasıl değerlendirebilirim bunu soruyorum? Önerileriniz nelerdir? Adsense konusunda hiç bilgim olmadığı için konu açma gereği duydum.