• 02-06-2020, 23:01:34
    #1
    Merhaba. Monster laptopum bozulduğu için teknik servise gönderdim fakat işlemlerin 7-15 gün sürebileceğini söylediler. Şehir dışına çıkacağım için kullanmalık geçici laptop alayım dedim ama fiyatlar uçmuş

    https://www.vatanbilgisayar.com/home...4-int-w10.html

    Bu nasıldır acaba fiyatına değer mi yoksa 2.el bir şeyler mi bakayım. İş görür mü acaba.
  • 02-06-2020, 23:03:42
    #2
    Kesinlikle 2.el bakın.
  • 02-06-2020, 23:04:01
    #3
    Ofis bilgisayarı olarak kullanabilirsiniz. Ama Monster laptob bende kullanıyorum. Tırnağı etmez

    O parayı ben o laptop a da vermem.. 2. el alırım
  • 02-06-2020, 23:12:10
    #4
    O paralar verilmez hocam, eğer para sorununuz yoksa 1k daha koyup Asus Vivobook 15 X512DA-EJ957 alabilirsiniz, ben kullanıyorum düzgün bir 2. bilgisayar olur bunlarla internette gezinmekten öteye gidemezsiniz, sadece tarayıcı kullanacağınız bir bilgisayara da 2k vermek mantıksız.
  • 02-06-2020, 23:12:35
    #5
    2.el alırım hocam, sıfırlar uçmuş
    gerci 2.elde uçtuda, hiç olmassa 2.200 daha iyi laptoplar var ikinci el platforumlarda.
  • 02-06-2020, 23:13:32
    #6
    Stokta yok diyor bence 14 inç almayın. Çok ihtiyacınız yoksa ikinci el alın. Zaten az kullanacaksınız iyi olmasına gerek yok.