türk borsa sisteminin içine etmişler diyordu geçen bir arkadaş. günlük max %10 çıkıyor ya da düşüyormuş. öyle birşey var mı
yani max %10 kar edebiliyormuşsunuz
hocam orası doğru valla. Yeri geliyor herkes çıkacak derken elimizde aldıklarımızşa kalıyorız. Arjantin borsası deyimi vardır. Ona döndü resmen. Hareketli oluyor sağı solu belli olmuyor. Yatırım yapmak için tehlikeli ama kazancı yüksek bir borsa oldu artık. ( 2017 e kadar güzeldi ) Coronadan sonra uçak aeferleri durdu ve thy ciddi değer kaybetti ben o sıra alım yaptım çıkacağı bariz belliydi çünkü. Ve gördüğünüz gibi çıktı ki yeterli değil. virüs öncesi seviyeye geleceğini bekliyorum. Bunun analizle ilgisi var. 100 bileşen varsa adam akıllı yatırım yapacğaın hisse seneti 20-30'u geçmez
SM-J730F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi