• 02-06-2020, 15:52:16
    #19
    downflix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günlükte pek getirisi yok. Borsa orta vade de getirdi. Ben şahsen sadece tr borsasında değilim. yurtdışında da iyi kazandım. Son 3 ayda en çok nvidia ve thy e yatırdım. Birde yıl sonu togg hisselerine bir miktar atacağım o mesela 2 3 yıl sonra değer katar gibi geliyor

    SM-J730F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    türk borsa sisteminin içine etmişler diyordu geçen bir arkadaş. günlük max %10 çıkıyor ya da düşüyormuş. öyle birşey var mı



    yani max %10 kar edebiliyormuşsunuz
  • 02-06-2020, 16:04:44
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türk borsa sisteminin içine etmişler diyordu geçen bir arkadaş. günlük max %10 çıkıyor ya da düşüyormuş. öyle birşey var mı




    yani max %10 kar edebiliyormuşsunuz
    hocam orası doğru valla. Yeri geliyor herkes çıkacak derken elimizde aldıklarımızşa kalıyorız. Arjantin borsası deyimi vardır. Ona döndü resmen. Hareketli oluyor sağı solu belli olmuyor. Yatırım yapmak için tehlikeli ama kazancı yüksek bir borsa oldu artık. ( 2017 e kadar güzeldi ) Coronadan sonra uçak aeferleri durdu ve thy ciddi değer kaybetti ben o sıra alım yaptım çıkacağı bariz belliydi çünkü. Ve gördüğünüz gibi çıktı ki yeterli değil. virüs öncesi seviyeye geleceğini bekliyorum. Bunun analizle ilgisi var. 100 bileşen varsa adam akıllı yatırım yapacğaın hisse seneti 20-30'u geçmez

    SM-J730F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi