Sadece ben mi sorun yaşıyorum? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sadece ben mi sorun yaşıyorum?
5
●
138
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sadece ben mi sorun yaşıyorum?
01-06-2020, 23:51:27
#1
Stinger
Üyeliği durduruldu
Papara web sayfasından giriş yapmaya calistigimda bağlantı yok mobil uygulama da aynı sizde de var mı sorun?
01-06-2020, 23:52:38
#2
emrerusen
düzeldi az önce para transferi yaptım.
01-06-2020, 23:52:53
#3
bcnn
Mobil uygulama giriyor hocam
01-06-2020, 23:53:43
#4
Huseyins14
Bugün çok zorladı beni papara siteye çok zor giriş yapabildim
01-06-2020, 23:54:53
#5
Stinger
Üyeliği durduruldu
Bakiye yüklemek için web den giriş yapmam lazim arkadaşlar mobil uygulama sorunsuz evet
02-06-2020, 00:08:09
#6
muhammedmeric
Az Önce Para Transferi Yaptım hocam mobil ile
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler