• 01-06-2020, 23:10:10
    #1
    Merhaba arkadaşlar, elinde boş Hediye Kutusu olan var mı? Görünümü hoş olan, lazım olmayan. Kargoyu ödeyebilirim varsa, gönderebilirseniz.
  • 01-06-2020, 23:17:49
    #2
    hocam internetten almak daha mantıklı değil mi
  • 01-06-2020, 23:20:06
    #3
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam internetten almak daha mantıklı değil mi
    Pahalı hocam ya, hem elde olanı da değerlendirmek lazım
  • 01-06-2020, 23:20:59
    #4
    Eski sevgilimden kalan iki adet kalpli kutu var. Çok içten yazmışsınız gönderebilirim fakat kargoya gidemem. Nasıl yapacağımızı bilmiyorum ama dediğim gibi kargo ile uğraşamam. Yaşım tutuyor. Evde yaşlı olduğu için iki aydır dışarı düzgünce çıkmıyoruz.
  • 01-06-2020, 23:22:59
    #5
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski sevgilimden kalan iki adet kalpli kutu var. Çok içten yazmışsınız gönderebilirim fakat kargoya gidemem. Nasıl yapacağımızı bilmiyorum ama dediğim gibi kargo ile uğraşamam. Yaşım tutuyor. Evde yaşlı olduğu için iki aydır dışarı düzgünce çıkmıyoruz.
    Hocam almak isterim ama kargo kendisi gelmiyor ki oraya yollasam 😕😕
  • 01-06-2020, 23:23:52
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

  • 01-06-2020, 23:28:46
    #7
    bilgehan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bunlardan bahsetmiyorum hocam. 5 liraya bizim burada da var. Güzel değil bunlar pek.