• 01-06-2020, 21:49:58
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İyi akşamlar
    Tübitak'ın kitapları nasıldır arkadaşlar ?
    Baskı kalitesi ve içeriği yeterli mi ?
    1-2 tane kitap satın almak istiyorum.
  • 01-06-2020, 21:52:12
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fuar'dan 2 adet kitabını almıştım henüz okumak kısmet olmadı. baskı ve kağıt kalitesi çok iyi. içerik olarak yorum yapamayacağım.
  • 01-06-2020, 21:54:59
    #3
    Eski tübitak kitapları iyidir. yenileri nasıl bilmiyorum.