Papara girebilen var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Papara girebilen var mı?
18
●
311
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Papara girebilen var mı?
1
2
3
01-06-2020, 21:33:22
#1
agresifsef
5-6 saattir papara açılmıyor. ne web ne uygulama.. sizde de sorun var mı?
01-06-2020, 21:34:41
#2
Lazraill
Ben sorunsuz girdim ama yavas girdi biraz
01-06-2020, 21:34:42
#3
yusuf68700
Şuanda genel sorun var galiba hocam bendede girmiyor
01-06-2020, 21:35:02
#4
Anıl
1 dakika önce girdim sorun yok hocam. Web'e giremedim tek.
01-06-2020, 21:35:15
#5
agresifsef
tuhaf bi şekilde sahibinden de gitti
01-06-2020, 21:36:52
#6
serocum
Girmiyor
01-06-2020, 21:36:59
#7
ucg
2dk önce girdim ama menülerde dolaşamadım
01-06-2020, 21:37:31
#8
agresifsef
papara yoğun talebi kaldıramadı
01-06-2020, 21:38:07
#9
gencseen
bendede girmedi (web)
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler