• 01-06-2020, 09:19:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba r10 mesaj kutumu boşaltmama rağmen aynı hatayı alıyorum. Mesajlara girip boşalt dedim nerde yanlışlık yapıyorum?

  • 01-06-2020, 09:20:32
    #2
    Gönderip cevap alamadığınız mesajları silin.

    BURADAN​​​
  • 01-06-2020, 09:20:45
    #3
    giden kutunu boşalttın mı?
  • 01-06-2020, 09:21:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tüm mesajları sildim hocam mesaj kutunuz boş diyor

    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderip cevap alamadığınız mesajları silin.




    Hepsini sildim hocam görsel attım.

    mezekatu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    giden kutunu boşalttın mı?
  • 01-06-2020, 09:25:02
    #5
    Truncate table yap düzelir
  • 01-06-2020, 09:27:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Format atmaya götürsem kökten çözülmez mi

    metinx09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Truncate table yap düzelir
  • 01-06-2020, 09:27:12
    #7
    Eksik mesajınız var hocam, 490 mesaja ihtiyacınız var.
  • 01-06-2020, 09:28:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Buga mı girdik acaba 😅

    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eksik mesajınız var hocam, 490 mesaja ihtiyacınız var.