• 31-05-2020, 20:20:16
    #1
    arkadaşlar, boşta bir domain var değilim.
    ben hemen reg işlemi geçtim değilim, başkasida başka firmadan reg geçti değilim.
    Firmadan firmaya reg hızı farki var mi dir?
    bazen bakıyorum, domain reg işlemi geçiyorum, 4 5 dakika işlemde olarak gözüküyor da.
  • 31-05-2020, 20:24:21
    #2
    Evet firmadan firmaya değişiyor, natrodan backorder yaptığım domaini isim tescil firmasından daha hızlı elle almıştım.
  • 31-05-2020, 20:25:11
    #3
    elbette aracı firma ile + senin hızın ve en önemlisi reg firması ile bağlantı hızı değişkenlik gösterebilir.. "bence"
  • 31-05-2020, 20:26:04
    #4
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar, boşta bir domain var değilim.
    ben hemen reg işlemi geçtim değilim, başkasida başka firmadan reg geçti değilim.
    Firmadan firmaya reg hızı farki var mi dir?
    bazen bakıyorum, domain reg işlemi geçiyorum, 4 5 dakika işlemde olarak gözüküyor da.
    İşlemler anlıktır sadece o anki yoğunluğa göre değişir.

    Bu arada Türkçemizi düzgün kullanalım.2-3 kere okudum ne yazdığınızı anlamak için.
    diğelim yanlış = diyelim doğru kullanım
  • 31-05-2020, 20:26:30
    #5
    Firmadan firmaya değişir evet. Bazı alan adı yetkilileri başka yerlerden çekiyor sanırım.
  • 31-05-2020, 20:31:36
    #6
    bserdogan48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet firmadan firmaya değişiyor, natrodan backorder yaptığım domaini isim tescil firmasından daha hızlı elle almıştım.
    rakipshell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elbette aracı firma ile + senin hızın ve en önemlisi reg firması ile bağlantı hızı değişkenlik gösterebilir.. "bence"
    mesutcandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemler anlıktır sadece o anki yoğunluğa göre değişir.

    Bu arada Türkçemizi düzgün kullanalım.2-3 kere okudum ne yazdığınızı anlamak için.
    diğelim yanlış = diyelim doğru kullanım
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmadan firmaya değişir evet. Bazı alan adı yetkilileri başka yerlerden çekiyor sanırım.
    teşekkürler hocam🙃