Bugün XDrive 15 li modelini aldım, çok fazla araştırdım. Fiyatından dolayı biraz çekince vardı, daha iyisini bulamadığım için aldım.
Benim gibi saatlerce bilgisayar üzerinde oturan, parasını bilgisayardan kazanan birisi için fiyatını pek önemsemedim.
Benim de tercihim bu koltuktan yana olacak gibi duruyor aynı sorundan bende müzdaribim. Deneyimlerinizi paylaşırken beni de etiketler misiniz? Teşekkürler
Birkaç ay önce forumda bir arkadaş önermiş olduğum isntagram üzerindeki orjinaloyuncukoltukları sayfasindan artık kimsenin almasını önermiyorum. Oyuncu koltuğu diye sattıkları üründe gün boyu oturduğum için oturulan kısım rampa olduğundan artık tam oturulamıyor ve satıcı bunlar uzun kullanıma dayanıklı demesi ve açıklamalarda oyunculara özel koltuk diye satması da üzüyor.
Bugün XDrive 15 li modelini aldım, çok fazla araştırdım. Fiyatından dolayı biraz çekince vardı, daha iyisini bulamadığım için aldım.
Benim gibi saatlerce bilgisayar üzerinde oturan, parasını bilgisayardan kazanan birisi için fiyatını pek önemsemedim.